Publisert: 21. oktober 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Ellen Bøe Voilås

Høstfest på Nygård skole

FAU og skolen legger til rette for et inkluderende arrangement for alle elever ved Nygård skole 31.1024 fra klokken 17-19. Elevene møter i sine klasserom.
Det legges til rette for løyper og opplegg for store og små i skolegården, og det blir disco i bomberommet.
N247 ønsker å dekke det flotte arrangementet vårt. Gi beskjed til klassekontakt eller FAU hvis du ikke ønsker film eller bilder av ditt barn.

Elevene pynter klasserommene sammen med de voksne på trinnet. Vi trenger laken til å pynte løypene med. Dette kan leveres i en pappeske, som står under trappen ved lærerværelset/ stativet med gjenglemt tøy.
Her kan du også levere inn halloween-effekter du ønsker donere til FAU/skolen. Vi håper å lage dette til en tradisjon, og vil ta vare på alt til neste år.

Det anbefales at klassene/trinnene deler seg i grupper og går samlet i sitt nabolag etter opplegget på skolen. Ta gjerne følge med flere, og pass på at alle elever har noen å gå med.

Vi gleder oss!

FAU Nygård skole