Publisert: 23. juni 2026 | Sist endra: aldri | Forfatter: Sylvia Gjersdal
God sommar
God sommar!
Eit flott og innhaldsrikt skuleår er over. Eg vil takka alle elevar, føresette og tilsette for godt samarbeid gjennom året.
Ei særleg helsing går til 7.trinn som nå skal vidare til ungdomsskulen. Takk for tida de har vore ein del av skulen vår. Vi ønsker dykk lukke til vidare!
Nå håpar vi alle får ein fin og velfortent sommarferie.
Oppstart SFO: 4. august
Skulestart: onsdag 19. august kl. 08:15 (1.-4.trinn sluttar kl.13:40, 5.-7.trinn sluttar 13:45)
Vi gler oss til å sjå dykk igjen til hausten!
God sommar frå oss alle.