SFO
Postadresse Sandnes kommune Kleivane skole Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Berit Voster Heggen
Riktig god sommer

Vi ønsker alle en riktig god sommer, og velkommen tilbake i august.

SFO har åpent fra 30. juli og elevene møter de dagene de allerede er påmeldt.
1. trinns elever har fått tildelt dato og tidspunkt for oppmøte. Dette for å gi elevene en trygg og god oppstart.

Første skoledag er onsdag 14. august.
2.-7. trinn møter til vanlig tid kl 08.15. Læreren vil møte elevene i skolegården.

Nye 1.trinn møter etter oppsatt plan:
1A kl.08.30
1B kl.09.00
1C kl 09.30
Elevene møter sammen med foresatte ved skolens aula. Elevene blir ropt opp og blir med sine lærere til klasserommet hvor de er resten av skoledagen. Foreldrene går på jobb/hjem etter at elevene er ropt opp. Av erfaring er det lurt at foreldre ikke blir med inn i klasserommet. Elevene slutter til vanlig tid kl. 12.45. Ta derfor med mat og drikke samt  klær til å være både inne og ute. SFO må få beskjed  i Transponder hvis barnet ikke skal på SFO denne dagen. Personalet på SFO henter elevene i klasserommet for så å følge elevene til SFO.

.