Jeg er her: Forside
sec
Velkommen tilbake!
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Riktig god sommerferie til alle våre elever og foresatte

Skoleåret ble som vanlig avsluttet med idrettsdag, storsamling og fotballturnering siste uka.

På siste skoledage er storsamlingen viet til å øsnske alle elever en god sommer og takke av 7. trinn som har sin aller siste skoledag på Hommersåk skole. Vi kommer til å savne den flotte gjengen vi sender fra oss, og ønsker dem lykke til på ungdomsskolen.

Diplomer ble også utdelt til elevrådet vårt, som har gjort en svært god jobb dette skoleåret, samt diplom for to nye skolerekorder på idrettsdagen og vinnerne av skolens bordtennisturnering.

I den tradisjonelle fotballturneringen ble det omtrent som i Premier League denne sesongen. Manchester City slo Arsenal knepent i finalen. I den høytidelige kampen mellom 7. klasse og Hommersåk All Stars, ble det som vanlig seier til de voksne. Rektor skåret to mål.

Vi ønsker med det alle elever og foresatte en strålende sommer. Velkommen tilbake onsdag 14. august.

Main Image
Bilde 1 av 6