Publisert: 08. september 2024 | Sist endret: 08. september 2024 | Forfatter: Silje Bøen

God oppstart på 8.trinn!

Vi var og er opptatt av at alle skal få en så god start som mulig på Holte skole. De første syv dagene brukte vi på å bli kjent med hverandre, og skolens område. Vi har lagd litt pynt i klasserommet, lagd klasseregler, lekt, dratt på sykkeltur til Buane, tatt bilder av alle elevene, delt ut Chromebook, sett filmen «Innsiden ut», blitt kjent med Holtetimen, og hatt flere samarbeidsøkter. For en flott gjeng vi har fått! :) I uke 35 startet vi med vanlig timeplan. Men vi har hatt, og vil fortsatt ha fokus på det å bli kjent med hverandre, og fagene.

På Holte skole deler vi året inn i seksukers-perioder. Den første perioden har vi kalt Gode valg, god start. Siden vi har hatt fokus på en god oppstart, kommer periodebrevet litt forsinket denne gangen. Men mer om hva som skjer i perioden, kan dere lese i periodebrevet som blir lagt ut i løpet av mandag 9.september.