1. trinn
Buggelandskogen 5 4324 Sandnes
Telefon: 51336510 Send oss e-post
Redaktør: Janicke Søfteland
Lag og foreninger i bydelen
Bogafjell skolekorps
Bogafjell idrettslag
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Leker ønskes!

Vi har det siste året jobbet med å tilrettelegge for mer lek i skolen for de yngste trinnene, spesielt 1.trinn.Til høsten vil vi tilrettelegge enda bedre for dette.

Er det noen av dere som har leker liggende som ikke er i bruk lenge og som kan gis til skolen?

Her er eksempler på den type leker vi er på jakt etter:
Duplo, plastikkdyr, småbiler, togbane/ utstyr til togbane (Brio eller Ikea), utstyr til lekekjøkken, småleker, som f.eks Sylvanian family og actionfigurer, dukker m tilbehør, ,  utkledningskostymer mm.

Dersom dere har noe å gi bort, så er det viktig at lekene ikke er ødelagte og at de er rene.

Vi er veldig takknemlige for alt vi kan klare å samle inn. Lekene kan leveres i administrasjonen  tom 25.6 eller fra 1.aug. Vi har veldig lyst å få mest mulig på plass til skolestart.