Velg seksjon Framside
Redaktør: Sjur Atle Kleppa
Gå til Google Classroom
Relasjoner med barn

Ønsker du en nær, ærlig og tillitsfull relasjon med barn? Ønsker du å møte barn på en slik måte at masing og kjefting blir overflødig? Kom på foredrag i kommunestyresalen på Forsand tirsdag 16.august -16 kl 17.00 – 19.00. Linda Kolstø har dette foredraget for oss.

Foredraget gir deg redskapene og tenkningen som kan hjelpe deg til å møte barn på en likeverdig, men ikke likestilt måte. Du får svar på hva det innebærer, hvorfor det er verdifullt for barna og helt konkret hva du kan gjøre. Dette foredraget har vi hatt for over 90.000 personer!

Foredraget bygger på tenkningen fra boken «Relasjoner med barn» skrevet av Herdis Palsdottir.

Foredraget tar opp:

• Hvordan møte barn slik at de får det godt med seg selv og andre?
  • Hvordan kan vi som voksne være tydelige på våre grenser og behov, uten at barnet føler seg avvist?
  • Hvordan få en nær og åpen relasjon med barn?

Ønsker du å bestille hele foredraget til din arbeidsplass, foreldremøte eller har spørsmål angående kurset send mail til: post@relasjonssenteret.no

Tilbakemeldinger fra deltagere:

«Jeg er lamslått! Sykt fett foredrag, overgår alt!» Alex Rosèn

«Terningkast 6.Dette anbefaler jeg virkelig alle jeg kjenner som både har barn og som jobber med barn, knall bra».

Bente, barnehageansatt fra Oslo